dropp dropp

det regnar ute, och det tänker jag fira med att vara inne heeela dagen lång. regn är mysigt så länge man kan vara inomhus.

igår var det ridning. vi fick hoppa i dungen. wiiihhooo! på kvällen åkte jag till anna. där gjorde vi, tillsammans med petra & emma, pasta from scratch(!) vi orkade dock inte äta av den eftersom alla var så mätta efter salladen från Robertos. älskar att dom vet precis vad emma ska ha, hon behöver inte ens beställa hahaha :D

inatt såg jag sista avsnittet av första säsongen av Supernatural :'| och imorse såg jag bonusmaterialet. mååssssteeehhh haaaaa aaannnndraa säsongennhHHHHhh!

Monkey





Du fick nog vädret jag hade här igår. För det var INTE kul :( men nu är det soligt o det är ju bra iaf hihi.

krams!

2009-05-23 | 15:41:59 | http://www.monkeypig.se
emma

HAHAHAHAH, jag älskar INTE att dom vet vad jag ska ha :((

2009-05-23 | 23:42:11 | http://emmaanyberg.devote.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0