busygörl_90

jag är ledsen att jag inte har uppdaterat någor förrän nu. har haft en del för mig. jag orkar inte skriva en massa om min dag idag, istället tänker jag sammanfatta den i några punkter:

→ skola
→ lunch på max
→ skoshopping (tre par som fick gå på pappas visa-gold, heheh)
→ väskshopping (en liten vit väska att ha på studenten)
→ finmiddag med m & p på subban (aka. Subway)
→ mathandling på ica kvantum
→ fysikplugg

jag fick förresten min vita bikini från nelly idag :D beställde den i tisdags, här kan vi snacka om snabb leverans! tummen upp för det! och det är ju verkligen ett plus att man får paketet direkt i brevinkastet. bikinin var jättefin på, så jag är nöjd :) det blev 298:- (inkl frakt), och det tycker jag att den är värd. ni kanske får se den på, om ni har tur ;) får se om jag hittar ork till att ladda kameran OCH knäppa bilder. den som lever får se.


nu ska jag läsa lite i Vecko Revyn som jag fick hem gratis idag :D sedan ska jag packa idrottsbagen, för att sedan dra mig mot sängen tror jag. anywaaay, vi hörs imorgon!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0