brunmagen

dansuppvisningen gick bra tycker jag. nu återstår bara att vänta till den 6 juni (SVERIGES NATIONALDAG!) då man ska dansa på stan. oh my lord...

kom nyss hem från två bleka. jag, syrran och anna låg och stekte i varsitt solarium. min mage är N-E-G-E-R, resten av kroppen är okej-brun. men brunare ska jag bli! jag ska vara brunast på studenten! fast det blir nog svårt när man går på samma skola som IVIK....

nu ska jag ta mig en välbehövlig dusch, och sedan ska jag kolla en en gång om Purple har någon passande tid då jag kan få bli klippt och slingad. ganska brådskande! brådis brådis lixxx!



Filippas corner

Åh jag vill också vara brun! :)

2009-05-11 | 11:02:07 | http://filippaheberlein.blogg.se/
Mirry

Anmäl din snygga blogg till Veckans Blogg, vinnaren belönas med en länkning!



www.arntyochmirry.se

2009-05-11 | 14:13:22 | http://www.arntyochmirry.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0