tala mig hit och tala mig dit

hallå i stugan!

jag har nu knåpat ihop en hel sida till mitt tal. behöver säkerligen minst en halv sida till. vad i hela friden ska man säga mer? aja, jag kommer nog på något. och kommer jag inte på det ikväll så kommer jag nog på det imorgonkväll, eller på lördag, eller på söndag. har ju några dagar kvar. men på söndag måste det vara klart! för då ska jag lära mig hela talet så att jag kan det så pass bra utantill att jag inte behöver använda mig av papperet.

förutom att skriva mer på talet (om jag nu ska göra det) så ska jag väl bara kolla på tv. as usual. intressant? very. i'll stop now.

GULLEFIA / http://www.gratismode.se/?c=9095

Vilken söt blogg :) ♥ Hur mår du? Kram ♥

2009-03-19 | 18:06:14 | http://gullefia.blogg.se/
.

Åh, Gud vad jobbigt med tal. Hur gick det förresten, det var la ett tag sen ni hade det? Vi ska också hålla tal imorgon och jag har inte en blekaste aning om vad jag ska prata om än. Tycker inte om temat hehe.

2009-04-21 | 07:51:03 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0