studentmössa

idag fick vi våra studentmössor! :D och imorgon kommer klänningen. nu känns inte studenten allt för långt borta!

eftersom jag missade Den rätte för Rosing igår (pga dansträning) så måste jag kolla på det avsnittet nu.

resterande dagen tänker jag försöka (man ska inte säga försöka säger janne) komma igång med mitt tal till nationella i svenska B. det vore ju bra om man åtminstone fick det överstökat så man kan fokusera på alla prov som återstår. jag orkade inte ta hem varken religionen eller fysiken idag heller. hade en fysiklektion idag, det får räcka! någon måtta får det vara!

adeline

den är från lindex :)

2009-03-11 | 17:18:09 | http://adelaiide.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0