live from haga!

har sovit som en stock inatt. katten höll sig lugn. eller vad vet jag om det? jag märkte inget.

har diskat och stått i här på "morgonkvisten". om någon timme ska jag bööörna hemöver för att kolla på hockey och få lite fläkfilé i lillmagen.

ikväll blir det melodifestivalen och film med anna & petra? jo jag tror att det snackades om det igår. anna kan ju försöka ringa mig när hon vet. hahahahaha. ojoj. hon skulle ringa mig igår när hon hade ätit. MEN täckningen i den här lägenheten är helt störd av någon anledning. så här satt jag och väntade och väntade OCH VÄNTADE. det visade sig sedan att hon hade ringt flera gånger men att JAG inte hade svarat? bara det att jag inte hade fått några samtal. och ja, precis som jag trott så var det noll täckning. bajamaja! men nu är det några streck iaf.. så om ni ringer och jag inte svarar så kan det bero på just detta!




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0