kort uppdatering

jag tar mig tid att uppdatera lite nu när jag har tagit ett plugg-break. vad har hänt idag då? vi har gått med raka ben i trappan, lyssnat på biologigenomgång via internet och geggat med äcklig pulvermos (eller som skolan kalla det "hemlagat potatismos" yeah right).

vi lyckades få lärarna att ta bort både religionslektionen och biologilektionen imorgon. min klass alltså... haha. förhandlarna3000.

nu ska jag fortsätta kolla på top model, sedan blir det käk innan jag fortsätter in i fysikens värld...

Ida

Ska du skriva högskoleprovet i "apotekaren"? Det ska jag :o

2009-03-18 | 17:06:19 | http://idanordstrom.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0