IQ

dansträningen var rolig, men jobbig. känns himla skönt såhär efteråt. bara 5 veckor kvar till "vårshowen". jisses!

nu ska jag krascha i sängen och kolla på Den rätte för rosing. det kallar jag underhållning! man kan ju undra vad kvinnan har för IQ. IQ-fiskmås skulle jag gissa på. det kanske ligger på runt 52, MAX! inget illa menat linda! eller jo, det var det nog. haha.



linda i egen hög (IQ) person.


Anonym

vilket datum är vårshowen ?? jag vill ju komma & kikaaa :D

2009-03-25 | 21:15:04 |
AmandaOkfors

haha , jag tyckte du var seeeeg att svara på min fråga , men nu ser jag ju varföööör , namnet hade ju icke kommit meeed... men det var jaaag iallafall som undrade så du veeet :))) haha

2009-03-26 | 20:09:46 | http://amandaokfors.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0