i lost an hour

tjabba tjena hallå!

inatt har vi tappat en timme! kändes förjävligt när man vaknade halv tolv men klockan i självaverket var halv ett...

"party"kvällen igår var.... ja, den var helt enkelt. det var fullt på stadhuset så vi fick inte komma in och se petter :( och det var fullt på aveny, och det var fullt på svenssons. såå ja då återstod BK och o'learys. det fick bli o'learys. vi kom iaf fram till att vi inte ska gå ut nykter nästa gång...

det var ju tänkt att jag skulle plugga till historiaprovet idag. men nääääe, slutar ju tidigt imorgon så då har jag massor av tid. istället har jag varit duktig och gjort lite annan nytta, så som att ställa om klockor, plocka ur diskmaskinen och börjat på min skrivuppgift i mental träning. duktigt värre!


ha en bra söndag! vi hörs senare!



Jessss

"fullt" på aveny.. haha ja testa gå dit när du åtminstone fyllt 20 så ska du se att det går bättre :P

2009-03-29 | 17:36:34 | http://jeskinka.blogg.se/
Anonym

Hej på dig! :)



Ville bara önska dig en trevlig söndagskväll!



Kram

/linnéa

2009-03-29 | 21:34:26 | http://twistandshine.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0