hjälpredan

jag har varit ganska off här, det måste jag erkänna. jag har haft annat för mig. ridit, festat, kollat/hjälpt till på hopptävling osv.

idag har jag varit den ultimata hjälpredan. först i stallet. jag fotograferade, höll i häst, tog reda på jacka och täcke, höjde och sänkte hinder på framhoppningen, lånade ut mina spön, hjälpte till att släppa ut hästar i hagen osv osv osv. listan är oändlig.

sen när man kom hem efter att ha varit aktiv i stallet i 6 timmar, då skulle det tvättas minsann! men nu är tvätten klar så nu kan jag äntligen slappna av. andaaaaas. skönt.

och imorgon behöver jag inte kliva upp för att gå till skolan. för vet ni vad?! jag har sportlov!! :D

Anna

tack igen för hjälpen!<33 :D

2009-03-02 | 21:35:03 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0