fredag hela veckan?

god afton.

skolveckan från helvetet är nu över. okej nu överdriver jag. kanske. lite. religionprov, fysikprov och fixa och leda en idrottslektion. det är vad jag har haft för mig den här veckan. lät ganska kul va? ni skulle ju gärna byta!

imorse gjorde jag ett litet stopp hos tandläkaren innan jag åkte vidare till skolan. satte mig i stolen, hon borrade lite (utan bedövning den här gången! äntligen lyssnade kärringen! herregud hur svårt ska det vara att förstå INGEN JÄVLA BEDÖVNING!!), sedan var jag på språng igen. en hel skoldag, mellan 10:00 och 16:25. bläu.

ikväll har jag dressyrat på kalleboy. gick väl ganska bra. men i början av lektionen skulle han bara galoppera hela tiden :O antingen gav jag helt fel signaler eller så var han överpepp.

mamma vill att jag ska lägga mig och kolla på Hundtricket med henne.. vi får väl se hur det blir med den saken...




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0