engagemang och påverkan

talskrivandet gick väl sisådär. inte riktigt som jag hade tänkt mig. men det blir väl aldrig som man har tänkt sig, i guess.. men typ en femtedel är klar. jävligt illa. när ska jag ha tid att skriva klart? typ nästa helg, dvs två dagar innan jag ska framföra mitt tal. jiiiiiisses.

aja nog om det. syrran har varit här en svängiläng. vi åt glass med vit choklad och mashmallows.

nu väntar jag på att matchen mellan hv71 och timrå ska ta slut. sedan måste jag nog börja tänka på refrängen. ska nämligen skjutsa pappa till jobbet imorgon. han ska vara där 07:00(!) men jag måste ifall jag ska ha någon bil till skolan. så man gör vad man måste.


ha en god natts sömn allihopa! det ska jag ha i min renbäddade säng :)






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0