busy_görl90

off, offare, offast. that's me! jaja, så kan det vara.

ett av två prov för den här veckan är avklarat. på torsdag är det fysik som gäller. måååå-ååååå-ååste få bra på det provet. fick sääämst på förra provet. minst vg måste jag ha! måste ha vg i betyg! bara för att jag vet att jag kan!

inte nog med att vi har två prov den här veckan, på fredag ska jag & jessi ha elevledd lektion på idrotten (fick vi reda på idag!). måste göra en planering och fixa musik o hej o hå. och på måndag ska man stå och framföra sitt svenskanationellatal (som förövrigt inte är färdigskrivet på långa vägar). HEJA!


såååå vi hörs på måndagkväll. typ. hare bra till dess!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0