vart är solen?!

nämen hej på er!

hade tänkt bli lite mer aktiv här, nu när studenttiderna är över(...) dessutom kollade jag nyss på smhi.se och där stod det klart och tydligt att det ska fortsätta vara pissväder här hela veckan. happiness. så jag har gjort upp en liten plan för att hålla mig sysselsatt. jag hade tänkt införskaffa The sims 3 och sitta och nöta det hela veckan. hej anti-social! det var iaf det bästa jag kunde komma på, arbetslös som man är.

på tal om arbetslös, så fick jag en superbra "jobbguide för nyvuxna". avstamp hette den. där står allt man behöver veta när man ska söka jobb, skriva personligt brev och cv, ska på arbetsintervju osv. den kommer att komma till användning. så jag tackar och bockar för den.

nu ska jag leta reda på bra priser på The sims 3 :) ha en bra mulen dag!



Sis

finns för 399 på siba, är nog bästa priset.. åk dit!

2009-06-15 | 16:50:21 | http://jeskinka.blogg.se/
Jennifer

Jag blir galen på detta väder..Finns ingenting att göra. Känns inte alls som sommar ute :(

2009-06-15 | 17:32:42 | http://blackwedge.blogg.se/
Anonym

Ja det kan man verkligen undra vart den har tagit vägen :(, åhh vill också ha sims3 det verkar riktigt kul!



In och kika på min tävling på bloggen och var med och tävla om ett armband! :)

2009-06-15 | 20:48:41 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0