street meet

"imorse" (vid 12:00) blev man väckt av att en fnissig storasyster ringde på mobilen. hon surrade om att vi skulle åka till bergsåker. jag undrade såklart varför?! då svamlade hon nåt om mjukglass, sedan svamlade hon nåt om street meet. vi bussade iaf ut till b-åker (eftersom ingen av oss var i skick att köra bil...) och där kikade vi på fina bilar.

när jag kom hem åkte jag och pappa iväg och hämtade hem en Buick electra limited. han ska köra omkring i den på cruisingen ikväll. själv ska man köra beach buggyn. haha. man lär sticka ut :P får se vem som får äran att åka med mig ;)

nu hoppas jag på käk, för jag håller på att hungra ihjäl!!

Hanna

Beach Buggyn får väl inte va med? ;S

2009-06-06 | 18:41:22 | http://hannagsson.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0