storasysters examen

igår tog min storasyster sjuksköterske-examen, så nu är hon en riktig syster hehehehehe. bra jobbat av henne! efter ceremonin så åkte jag, mam, pap, mormor, morfar och syrran på Oscar och åt middag. mätt som en jävla plätt blev jag.

det är väl bäst att jag bjuder på lite bilder från ceremonin:



hahaha evil eye på tredje bilden!


om en timme bär det av mot stallet. där ska jag hoppa(?), fyyyfaaarao va kul! :D och sen ikväll blir det p-p-partyyy, fyyyfaaaarao va kul! :D see ya!

Milla o Tessan

Skitsnygg design, vi har frågestund på våran blogg, om du ställer en fråga blir du länkad också! Alla frågor uppskattas :D

2009-06-05 | 15:54:44 | http://youknowmillaotessan.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0