hej för sista gången...

...från den här datorn. nu blev ni allt lite skraj? ;) hehehehe. nog för att jag har varit offare än offast här, men än tänker jag inte lägga ned min fina bloggkarriär(?) imorgon ska jag iaf lämna tillbaka min kära dator som jag har fått låna av skolan i tre år. den var bra i början, sen blev den segare och segare, tillslut hängde den sig minst 10 gånger per dag. så den har minst sagt varit a pain in the ass, men samtidigt välbehövlig.

trodde väl att jag skulle få en dator av mina päron när jag fyllde år, men tji fick jag. "Du får en när du ska börja plugga". djiiiiiiiis thanks man! aja, pappa får skylla sig själv, för nu kommer han aldrig att få sitta vid sin dator. HA!

nog från mig. hejdå min trogne tjänare. TTYN!



J

skaffa ett jobb och KÖP en egen dator som oss vanliga människor :P

2009-06-10 | 16:56:09 | http://jeskinka.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0