för jag har tagit studenten!




.. fyfan vad jag är bra!! åååååh jag har haft en så jävla bra student! jag vill dö lite när jag tänker på det. för nu är det slut. den bästa tiden i livet är slut. aldrig mer ska jag få springa ut (FÖRST!) på trappan och sjunga, och aldrig mer ska jag få åka flak runt stan och skrika mig hes, aldrig mer ska jag få ta på mig en vit mössa och vara så glad som bara en nybliven student kan vara. och att vi vann vagant och fick springa ut först på trappan var ju bara pricken över i. fyfan vilken härlig känsla! vi är så jävla bäst! det är med blandade känslor jag lämnar er - N06A. jag är glad att slippa er, samtidigt som jag blir gråtfärdig när jag tänker på allt sjukt roligt som vi har varit med om. jag önskar er all lycka i framtiden (och kom ihåg, om någon av er någon gång skulle bli svinigt jävla rik så kom ihåg mig och skicka några miljoner på posten. tack på förhand.)

neeej nu vill jag gråta. varför kan man inte bara få stanna tiden här och nu? jag vill leva livet HELA livet! jag säljer min själ!

Zandra

Grattis :)

2009-06-15 | 22:16:25 | http://znest.blogg.se/
adeline

grattis !!!

2009-06-20 | 15:03:58 | http://adelaiide.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0