febern har lämnat min kropp

hej små fågelungar!

sanningen är den att jag har legat sjuk i min säng ända sedan i fredags. så ja, jag "missade" hela midsommar. det sög. jag missade god mat, femkamp och trevligt sällskap. istället låg jag i min säng och kallsvettades och kunde knappt andas, kollade på dåliga program på teven och knarkade nässpray. bästa midsommaren ever! men det värsta av allt är att jag missade flera dagar med bra väder och sol. igår var första dagen jag faktiskt orkade mig upp ur sängen och ut ur lägenheten. allt detta för att åka och köpa mat från mcdonalds, som för mig inte smakade någonting. värt? tveksamt. mat känns så ovärd när den inte smakar någonting.

idag har jag faktiskt suttit och solat lite på balkongen, men jag orkade inte sitta där längre än en halvtimme. så jag får helt enkelt ladda batterierna inför morgondagen istället, för då ska det tydligen också vara bra väder.

efter middagen blir det nog att jag drar ut till birsta en sväng och kollar om dom har något jag vill ha. jag kan redan komma på flera saker. jag kan visa er när jag kommer hem om jag får med mig några kassar :) tills dess får ni ha en fortsatt bra dag!




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0