dumma jävla sko!

morrn morrn!

ligger här under täcket och äter frukost; chips! haha. det var faktiskt det enda jag kunde tänka mig att trycka i mig.

kvällen igår var himla rolig. vi var hos anna och spelade "Jag har aldrig" och "Sanning eller konsekvens". nog gick vi in i dimman alltid! ena stunden lekte vi kurragömma och andra studen låg vi på annas altan och kollade upp i himlen och diskuterade hur stort universum egentligen är. hela kvällen kunde ha blivit kanonbra, om det inte vore för att en av mina nya skor gick sönder(!) klacken är helt lös :( som tur var så hade ida med sig ett par extraskor. platta. kände mig så vilsen i ett par platta 37:or (har vanligtvis 39!). blev så jävla less på mina dumma skor (då jag knappt gått nånting i dom alls, kanske 20 minuter) så jag tog 01:15 bussen hem. partypooper kan ni kalla mig, det är lungt. när jag kom hem var jag tvungen att kolla på ett avsnitt av Supernatural, för jag kunde inte gå och lägga mig på en gång eftersom jag fortfarande var waaaasted. men 40 minuter hjälpte inte för att nyktra till så jag sket i vilket och somnade sött iaf.

idag blir det till att kontaka MODEKUNGEN.SE och fråga vad i helvete det är för kvalitet på deras grejer!




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0