den som väntar på något gott...


efter en 11 dagar lång väntan är jag äntligen tillbaka!
gatufesten är över och pissvädret har intagit sundsvall. jag kommer nästan inte ihåg när jag såg solen sist. det har varit mulet och regnat i cirkus en veckas tid. det känns nästan som att det skulle vara bättre att jobba än att ligga här och mögla. eller näääää, who am i kidding? jag njuter av mitt sista "sommarlov" ever(!) plus att jag har tömt min spar-hund, så jag är nu 644,50:- rikare. jag vill bara att ni ska veta att det inte går någon nöd på mig.

vad mer? jag har varit på Nagelkliniken och fått mig en nagelförlängning. riktigt nice :) kan langa bild senare, för nu ska jag fortsätta knåpa med designen. XO







Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0