barnvakt

okeeej det blev inte så mycket uppdaterat under dagen som jag hade trott. hux flux så blev man barnvakt. lill-stina var lugn och fin och satt mest i knät på mig eller mamma. hade tänkt att jag skulle knäppa en bild på henne, men har man minne som en guldfisk så har man... :P för att kompensera min dåliga uppdatering, tänker jag ge er lite musiktips i nästa inlägg (som kommer inom kort).

först måste jag få tag på anna och fråga henne om det blir party imorgon eller på lördag. måste ju börja fundera på vad jag ska ha på mig till mina nya skor ^^

that's all for now. kika in om en stund igen :)



Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

mysigt att vara barnvakt =)

2009-07-16 | 19:25:56 | http://fashionstars.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0