vi kan gung-gung-gunga!

jag överlevde resan från helvetet! okej, det var väl liiiiiite överdrivet. lite. men hemresan var inte att leka med. trodde inte att ett så stort fartyg kunde gunga så jävla mycket. sjösjukan fick man på köpet. låg i sängen i hytten i 19 timmar i sträck. och stackars jessi gick till och med in på toan och la sig och sov och spydde om vartannat. en annan hade ju tur att inte må illa. mådde bara allmänt dåligt iaf. ni kan ju tänka er själva när maginnehållet åker upp och ner i magen 14 timmar i sträck. som en berg- och dalbana och aldrig ville ta slut...

aja, nu är jag hemma iaf. och jag har aldrig varit så glad över att få sova i min egen (stilla!) säng.

Tallinn-veteranen

ett tips inför nästa resa: En redig fylla dämpar sjögången.. det liksom jämnar ut det!

2009-01-08 | 23:47:53 | http://jeskinka.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0