sudoku

nyss när jag läste hanapee's senaste blogginlägg så slog det mig att jag inte har löst sudoku på jättejättelänge! jag som är så jävla bra på det! typ bäst skulle jag vilja påstå. nästan så att jag borde börja tävla i det. kan man det? anmäl mig! sist jag löste sudoku var typ förrförra sommaren när jag sommarjobbade, då satt jag och min käre sommarjobbsvän niklas och löste sudoku. eller jag skulle lära honom, men det var väl mer så att jag fick skriva svaren ändå... haha. han var en trevlig prick. undra vad han har för sig nuförtiden.. ja det kan man ju undra.


nu ska jag testa om jag har kvar mina sudoku-skills. återkommer när jag vet.



 


medan kan ni få lösa denna. lycka till!



Marielle

Hej!

Jag kikar in hos dig för att jag vet att du älskar tävlingar. Hos mig kan du just nu vinna sjukt bra priser genom att gissa bilden. :-)

2009-01-20 | 18:18:02 | http://marielletorgersson.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0