ny period

matte E-kursen är äntligen slut! jag har räknat mitt sista mattetal på gymnasienivå. men det betyder inte att jag tänker sluta räkna. nejnej. jag har ju fysik B. älskade älskade fysik B<3

ny dag, ny vecka, ny period. den här perioden faller matte E och kemi B bort och istället tillkommer bioteknik, religionskunskap A, biologi B och mental träning. menguuuuuuuud. nu när jag skrev ner det gick det upp för mig att jag blev av med två kurser och fick fyra! jååååbbbiigghht!

peppar för första biotekniklektionen som börjar 14:50 och slutar 16:25. våran enda lektion på måndagar. skulle ha uppskattat om den hade legat liiiiiiiiiiiiite tidigare. men sovmorgon är ju iofs aldrig fel.

ha-de!




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0