mamma, köp ett par skor åt mig snälla!

slutade tidigt idag pga av att svenskan utgick. då kom anna och hämtade mig på skolan i sin "tysta" bil. hehe. vi drog en repa på birsta. fikade gott och shoppade en tisha var. jag hittade även ett par fina vita tygskor på bianco för 400 pix. mammmaaaa? (A)

systeryster var på besök förut. åt lax och norpade ur min chokladask gjorde hon, minsann!

skrev nyss klart den halva A4-sidan om mig och vad jag vill få ut av kursen, som jag ska lämna till min lärare i mental träning. han verkar förövrigt helbra. tänkte bjuppa på avslappningsövningar på lektionerna. HELBRA, eller vad?! :D

nu: andra avenyn

tjingtjong!




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0