laborationssammanfattning

har gjort ett tappert försök till att skriva en laborationssammanfattning. nej, inte en laborationrapport. vad är egentligen en laborationssammanfattning? liiite svårt att skriva nåt som man inte ens vet vad det är. meeeeeen. jag gick in på Chalmers hemsida (HAHA) för att hitta något proffsigt som liknade en laborationssammanfattning. och det gjorde jag faktiskt! men om jag ska utgå från den så kommer min laborations"sammanfattning" att bli 10 sidor om jag ska få med all materiel.
gjorde det istället på "mitt" sätt. det blev nästan en halv A4-sida. är det lagomt? vem vet? ingen vet!

hehe lyckades skriva laborationssammanfattning 6 gånger i det här inlägget (inkl. rubriken) x)




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0