kom igen nu gubbar!

heja timrå friskt humör, skjortan hänger utanför! nu när ni är uppe på slutspelsplats så tycker jag att ni kan hänga kvar där till slutspelet börjar. det är väl inte för mycket begärt?

det vore phettt att åka till ö-vik och se modo-timrå på torsdag. alltid bra tryck på derbymatcherna.
men det får väl räcka med att jag och anna fick värsta impulsen och åkte dit sist :p typ två och en halv timme innan matchen skulle börja i ö-vik (vi befann oss på stan), då baaa: "jag orkar inte åka hem, vad ska jag göra hemma? ääääääh, vafan vi åker och kollar på modo-timrå" hahaha det är så det ska va :D man ska inte planera så jävla mycket. tyvärr så förlorade timrå så det var ju minst sagt lite taskig stämning i bilen hem. menmen, det är smällar man får ta.





röd och vit - hockeydynamit!


Anna

haha aa de blir roligare uten planering!:D

2009-01-29 | 18:57:36 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0