effektivitet

ingen söndagsångest här inte! för jag har nämligen ingen skola alls imorgon. hihihihi. men jag och min projektgrupp hade ändå tänkt vara duktiga och jobba med vårat projekt. planen är att skriva klart rapporten. eller iaf få till ett första utkast. vilket isåfall skulle betyda att vi bara behöver knåpa ihop en redovisning efter det. och detta ska egentligen vara klart i slutet av den här terminen. hej effektivaklubben!

ska försöka hålla mig kvar på stan ända till anna slutar 15:25. sex och en halv timme. då borde vi ju hinna skriva klart den där rapporten. eller? vem vet, vi kanske surrar bort hela tiden. hehe. blir lätt så.
men på baristas övervåning hade vi iaf tänkt slå ner våra arslen och knappa på våra datorer. nerds.




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0