dressyrclinic

gaaah, vet ni vad?! jag höll på att döda min mobil imorse! min nya fina, älskade mobil. såhär gick det till: alarmet gick igång och jag skulle stänga av det. lyfte upp mobilen, men handen var bortdomnad efter att jag hade legat på den, såå jag tappade den!! den for mot golvet. MEN som tur var så har jag ett par duntofflor alldeles nedanför "sängbordet", så den landade som på ett mjukt dunmoln. pjuuuuuuuuh! hade hjärtat i halsgropen innan hjärnan hann koppla att det faktiskt inte hade blivit någon duns i golvet.

efter den insidenten åkte jag och carro till färsta och kollade på en dressyrclinic. den var väl lärorik, i guess. körde fast gjorde vi också. snöhelvete. men vi kom loss efter en stund :p sedan följde jag med carro hem en sväng. och nu sitter jag här. väntar på käk. sedan får vi se vad som händer.




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0