"dagen efter"

råkade sova till 14:30 då anna ringde och väckte mig. hon ville att jag skulle följa med henne och rida. men hon fick dissen. jag kan inte hitta en enda muskel som jag inte har ont i idag. DÖD åt boxningsfys! sedan blev det ju ridning på det också. och man stod ju knappast still hela kvällen/natten heller. jiiiiiiises. men himla trevligt hade jag iaf i princip hela dagen :)

jag måste ju säga att jag tycker ganska synd om dom som blir bakis varje gång dom har varit ute. poor bastards. en annan mår ju prima skinka dagen efter, nästan bättre än vanligt :D

sitter hemma nu, helt övergiven. jävligt skönt. bara jag och skrället. ska väl ta och kraffsa fram nåt ur skafferiet och sätta på nån bra film snart.

hare förjävla bra hörrni! XOXO / "jessicas lillasyster"

"Josefins storasyster"

what? vad menas med signaturen? har du träffat fredrik ros nu igen? :D

2009-01-25 | 00:57:15 | http://jeskinka.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0