vad är oddsen?!

vi fick skulle se samma jävla skitfilm på 111 minuter på mental träning som vi såg förra veckan på historian! alltså va i hela***¤&/RFDRT&¤%##!!?? ska jag måsta se den här skitfilmen igen?! gick efter en timme...

jag, jessi och olivia var flummigast ever på fysik- och historialektionerna.. ojoj. skrattattackertretusen.


biologiprovet gick iaf bra tror och hoppas jag. det var nog tack vare den stadiga frukosten; GRÖT! gröt är så underskattat att jag inte vet var världen är påväg! lättuggat o allt.


18,64:- på kontot tack vare en flaskbeställning och blev kallad blixten för att jag är ute i så god tid och jaa.. but a man's got to do what a man's got to do.



Ida

Hahaha bättre än mig! Jag brukar komma på samma kväll att jag kanske behöver lite dricka.... ;D

2009-02-26 | 18:28:05 | http://idanordstrom.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0