tors, fre, lör

long time no see, mina vänner. har inte haft tid att ens tänka på datorer de senaste dagarna, så ni får ursäkta den extremt dåliga uppdateringen.

i torsdags var det ju (som ni omöjligt kan ha missat!) håkan hellström i spegelsalen. han var så bästbästbäst!<33

igår blev det en lång skoldag, spinning, ridning, party och självklart dans. jag tycker att det är lite konstigt att jag inte har ett dugg ont i kroppen idag.
ridningen gick iaf väldigt bra :) kalma skötte sig exemplariskt. hon var dock lite weird i spiltan.. menmen. ser fram emot hoppningen nästa vecka :)
party blev det ju också! oscar var vår slutdestination. före det var vi på nån förfest vid statoil/ip. var inte kvar där särskilt länge innan vi drog oss in mot krogen med mina kära vänninor.

snart ska jag ta annas bil och köra ut till stallet. ska kolla när träningsgruppen hopptränar. vad som händer resten av dagen återstår att se.

hejpa!




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0