häst på tå

min tå mår inte så bra. när jag kom hem från stallet såg jag att jag hade blod igenom strumpan. mysmys. elakt av gadd att kliva på den, och sen stå kvar även fast man försökte flytta honom?!

det var hopptävling idag. och det gick bra :) kändes typ tusen gånger bättre än förra gången. men skulle hellre ha ridit på tid än stilbedömning. fick två poäng från placering. och det var ju såklart bara privathästarna som var placerade. big surprise there! naaaaaaat.

halv sex åkte jag ner till kulturmagasinet och kollade på film om israel/palestina. ska väl redovisa vad vi såg på tisdag, eller när vi nu har religion.

blablabla. enough. tja.




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0