dressyrtävling

hey you!

mina första 5 vakna timmar spenderade jag i stallet. från elva till fyra. jag var och stöttade carro både när hon tävlade och skulle vara funktionär ;P och det gick ju bra för henne på tävlingen. en fjärdeplats och en röd rosett fick hon, minsann :)

satte mig och kollade på hoppning från göteborg horse show när jag kom hem. var liksom tvungen att väga upp med lite hoppning när jag hade varit och kollat på dressyr hela dagen ;P

har varit duktig och fixat ihop laborationsrapporten till biotekniken någorlunda iaf. det kan vara något som saknas. men jag och jessi kollar över saken just i denna stund. sedan hade jag tänkt att skriva utvärderingen till janne och sedan får det räcka med skolarbeten för idag. lämnar biologiplugget till imorgon. prov på torsdag. kewljewl.






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0