viernes

Tjenamors.

Jag har precis flängt runt med dammsugaren i varenda liten vrå i denna lägenhet. Om det finns minsta lilla dammtuss kvar så jävlar..!

Idag är det fredag. Fredag=ridning. Denna fredag=hoppning! :D Att få hoppa två gånger på en vecka är väl hur roligt som helst! Ska åka tidigare till stallet idag för att rycka Masses man. Den där långa tunna travar-manen är INTE ok.

Och ikväll ville Petrusa kolla på Idol med mig. Så visst får hon det :)

Trevlig helg din gamle älg!

Minnie

Hej Gumman! Tänkte tipsa om min julklappskalender på bloggen, varje lucka är laddad med fina priser, jag skulle bli väldigt glad om du ville delta :) Det går fortfarande att delta i lucka 1,2,3 och 4.

Kram Minnie

2009-12-05 | 15:36:28 | http://www.minnies.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0