ridskolans dag

Tjabba!

Jag har hållt igång i stallet hela dagen idag
, så jag tänkte gå och lägga mig och kolla på film nu. MEN först ska jag berätta för er hur min dag har sett ut.

Jag åkte till stallet runt 08:30
(Dödstrött. Trodde jag skulle köra av vägen). Väl i stallet så var det struligt då ingen riktigt visste vilka hästar som skulle ut, så det tog ett tag innan dom kom ut. Sedan satt jag och Hanna och kollade när det var några som repade inför ridskolans dag (som var senare), eftersom vi hade lite "dö-tid". Mitt upp i alltihop fick jag reda på att Rebecka var sjuk och att det behövdes en ersättare till uppvisning nr 2. Snäll som jag är ställde jag upp. Fick rida PONNY(!) Det var riktigt roligt, hehe. Jag och Nora bland alla storhästar :P Det gick bra, men sedan var det himla stressigt då jag skulle byta om och göra iordning Masse för lite hoppning. Jag hann in till framridningen och sitta upp och sedan var det bara att rida in ridhuset. Fick som tur var hoppa fram lite där inne istället. Vi (hoppträningsgruppen) hade ett litet laghopp-race. Mitt lag vann :)) .. tack vare att det andra laget rev ett hinder. MEN det viktiga; VI VANN! Hehehehe. Fast det vi vann var typ.. äran? Roligt. Jag ville ha ett pris! :(

Nu ska jag kolla på Holiday på tv3.
Sleep tight.






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0