personlig marknadsföring

TJA!

Imorse klev man upp 06:30 med tuppjäveln. Tog mig en liten tur till Nacksta och tillbaka. Bara för kul skull. Eller?
IALLLEFALLE så åkte jag ner till stan klockan 08:15 och infann mig på Manpower klockan 08:25. Jag kom först av alla som skulle på seminariet, så jag vann! Allt är en tävling! Glöm inte det! Satt där i tre timmar. Personlig marknadsföring. Skoj. Nä nu ska jag inte låta negativ, det var rätt så lärorikt. Ska dit på ett till seminarie som kommer vara lite mer praktisk träning.

Om någon timme ska jag rulla mot stallet. Där blir det hoppträning med Maserati. Hehe, gillar att säga Masssserrrrrati. Petra ska filma oss lite också. Så sen kan jag sitta här hemma och kolla alla fel jag gör och försöka bättra det till nästa gång. Braaare!

Det var nog allt jag hade att säga. So long!

Fredrik

Schysst design!!

2009-12-02 | 13:43:23 | http://majami.bloggproffs.se
Anonym

Hjälp oss med vårt projektarbete, läs vår blogg! http://foodpassion.blogg.se/

2009-12-02 | 13:44:02 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0