no more long nails

Jag tog bort gelén på mina naglar igår :'/ Det var ett jävla slitgöra vill jag lova! Även fast jag hade en speciell remover så satt det STENHÅRT. Det tog typ två timmar. Och nu är naglarna jättefula. Måste fila så ytan blir jämn och sen tänker jag måla över det (eftersom det förmodligen inte går att få helt jämnt) med rött nagelack. Lite juligt sådär.

Idag har jag hunnit vara på möte på arbetsförnedringen. Oj förlåt. ArbetsFÖRMEDLINGEN. Den 7 januari börjar pengarna rulla in. 134:- per dag känns ju mer än OK när man har levt på 0:- sedan man tog studenten. I princip. Tur att mina föräldrar har varit så snälla och försörjt mig :)) Nu när jag börjar få lite pengar ska jag tamefan köpa nya kläder. Har inte köpt ett klädesplagg sedan i somras.

Efter mötet gick jag in till stan och skulle kolla på en tröja som jag hade tänkt köpa och ha på mig på julafton, men istället kom jag hem med en volumini. Får väl åka ut till birsta idag eller imorgon och kolla om tröjan finns där. Vill ju ha den!

Aja, nu ska jag fixa naglarna och sedan ska jag prova min nya volumini :)


Volumini



Victoria

2009-12-22 | 13:18:03 | http://nineintheafternoon.blogg.se/
J

så bra att pengarna börjar rulla in! (så jag inte behöver oroa mig för att min lgh ska va vräkt när jag kommer hem för att du inte betalt hyran) ;DD

2009-12-22 | 16:05:36 | http://jeskinka.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0