det är vitt på backen

Jätteroligt med massa bra feedback i förra inlägget :D Jag vet dock att det är massor att förbättra fortfarande, men det är ju bra att man är påväg åt rätt håll iaf :)

Idag har jag inte gjort så mycket. Duschat, renbäddat sängen, plockat ihop lite smutstvätt, köpt grönsaksbuljong, kollat på ANTM cycle 13.

Tänka sig att det faktiskt var vitt imorse när jag drog upp persiennen. Asmyspys. Jag tycker faktiskt att det är skönt att det äntligen blivit minusgrader. Hatar när det är 1-2 plusgrader och regnar hela tiden (=hela november).

Nu mina kära vänner, ska jag ta mig till köket och kocka ihop lite middag. See ya!

jaqueline

Missa inte min fina julklappskalender på min blogg! Jag lottar ut fina julklappar varje dag fram till julafton. Var med du också kika in min julkalender på:



http://jroom.blogg.se



Bra priser varje dag, från både små och stora företag. Lycka till !



Kramar Jaqueline



2009-12-03 | 17:11:05 | http://jroom.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0