25 december

God jul!

Idag är jag och min familj amerikaner. Vi firar nämligen jul idag. Anledningen till detta är att mamma jobbade kväll/natt igår. Då flyttar vi helt enkelt julafton en dag. Fast vi åt julgröt igårmorse och fick julklappar på morgonen och en efter middagen. Så liiite julafton var det nog igår ändå :) Vi åkte en sväng till farmor också och gav henne en liten klapp och fick ett kuvert :) Sedan på kvällen kollade jag, syrran och pappa på The Shining. HAHA. Dålig film. Enligt pappa skulle det vara en ashemsk film. Jag vet inte riktigt vad han menar med det?.. Den var lame.

Pappa och syrran är och hämtar mamma på jobbet nu, sen ska vi åka till mormor & morfar och fira jul där. God julmat och julklappar :))

Ha en bra juldag så hör jag av mig imorgon.

petra

GOD JUL HONEY!!! Hoppas du fick många fina julklappisar :)

2009-12-26 | 14:34:42 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0