stockholm

hejhej från en hyffsat pigg tjej!

kräftskivan igår var himla trevlig. måste tacka amanda för den goda maten och såklart alla för det trevliga sälliset :) runt 00:00 drog jag & anna ner mot stan. vi som egentligen skulle ha varit fem stycken blev istället bara två. men inte grinade vi för det! istället rockade vi loss i tältet på drakfesten och vi hann även med en sväng på krogen.

och idag äre då stockholm som gäller. jag, mam, pap tar bilen och åker söderut. vi kommer åter på onsdag, så det kommer kanske inte bli någon uppdatering förrän då. ha överseende. goodbye.



AmandaOkfors

trevligt att ni alla kom ju :D & nästa gång ska jag rycka upp mig & följa med på krogen ajg med :D hoppas du har shoppat mycket i stockholm nu!! ;D

2009-08-11 | 21:26:04 | http://amandaokfors.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0