ryggis

nyduschad och så där härligt trött i kroppen är jag nu. det blev två varv i ryggis-spåret (dvs 4,2 km). fick gå en bit också pga äckligt jobbig mjälthugg(!!) har nu googlat för att finna botemedel mot detta jobbiga helvete. det bästa jag hittade var: "Nyp tag rejält i sidfläsket (så att det gör ont alltså) ungefär där hållet är så går det över i ett nafs." hmmm.. får prova det helt enkelt. jag & anna har ju kommit överrens om att vi ska springa två gånger i veckan. låter himla bra tycker jag. är ett peppat as :)

nu är det bäst att jag laddar min mobil som har legat och pipit ett bra tag. sedan ska jag ta mig en skål jordgubbskräm & mjölk och lägga mig i sängen och glo på tv. puss och godnatt.






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0