lämnas ensam kvar

imorgon ska jag ut till Taras stuga och ha "avskedslunch", äta och bada. hon ska flytta norrut och plugga psykologi. och snart åker anna till australien, och är borta ända till maj nästa år. tjena're andra sidan jordklotet! ALLA LÄMNAR MIG!!! :'( kommer känna mig... lämnad. saker och ting kommer inte att bli som förrut. och det suger HÅRT. den här staden dör ut, sanna mina ord.



Anna

ååh:(( jaa vad tänker jag med? ska ja klara mig utan dig! hua:'(( MEN du står med på min packlista!!!:'D

2009-08-15 | 00:07:58 | http://avaanna.blogg.se/
Hanna

Beror på om du tänkt gå fortsättning eller avancerad, jag har tänkt gå fortsättning jag. Tycker inte att det behöver va mer avancerat än förra kursen, än. ;p Fortsättningskursen är tisdagar 20.15. Sen finns det tre avancerade *-) Dom är på tisdagar och onsdagar.

2009-08-15 | 15:30:23 | http://hannagsson.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0