hoppträninsgruppen

idag blev det bekräftat; jag har blivit antagen till hoppträningsgruppen. även fast det har blivit en helt ny grupp (tråååkigt!!) så väljer jag att börja i gruppen. jag älskar ju att hoppa! jag gör det för min egen skull, inte för någon annans. också hoppas jag att jag får vara med på fler tävlingar och i högre klasser såklart :)


det blir nu alltså ridning två gånger i veckan. men jag vill fortsätta med dansen också! börja avancerad streetdance. vore så himla kul! men då kostar det 1200:- och det har inte jag råd med i dagsläget. blir ledsen i ögat :'( får nästan ta mina sista pengar som jag fick i studentpresent, bara för att jag vill det så mycket! om jag gör det kommer jag ha typ tusen kronor kvar att leva på tills jag lyckas skaffa mig ett satans jobb. tiden rinner iväg, dansen börjar 23 augusti. dansa eller inte dansa? det är frågan.








Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0