augusti??

vart har sommaren tagit vägen? nu måste jag ta vara på den här månaden, för sedan kommer hösten. uuuuhh. det ryser i hela kroppen av bara tanken. och inte på ett bra sätt.

efter att jag vaknat idag så traskade jag till ica och hämtade mina skor. lika fina som dom förra, men vi får hoppas att dessa är liiiite mer hållbara.

det var meningen att det skulle spelas match idag också, men motståndarlaget hade inte tillräckligt med spelare så matchen flyttas fram. så nu kommer jag missa två matcher, eftersom jag åker till sthlm på söndag. menmen, det finns inte mycket att göra åt saken. får hålla tummarna för att det blir två vinster.

nu blir det chillidill i en timme innan jag ska ut med skrället. peace out!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0