sick

jag har en bra ursäkt! jag har varit sjuk. jag har haft feber och legat nerbäddad i princip hela helgen. riktigt pissig helg. och självklart blir man frisk lagom till att skolan börjar! det kanske var lika bra då jag hade prov idag. min hjärna har dock inte fungerat så bra då resten av kroppen har varit  "ur funktion", så pluggandet gick det ju sisådär med. provet är iaf gjort. gjort är gjort.

slutade typ 11:00. då åkte jag och jessi en sväng till ikea för hon skulle köpa en grej till sin säng. jag passade på att köpa två kokta i ett papper inkl. dricka och det blev 15 spänn! inte illa!
vi hamnade även på city gross, stan och till sist var vi tillbaka på skolan igen för jag skulle hämta min kära dator. hade lämnat in den för en liten check (alla treor skulle göra det). och den var OK :)

nu ska jag bara vila kroppen så att den blir heeeeelt frisk. för imorgon tänker jag dansa. så det så.

Anna

Dans,dans:D

2009-04-06 | 14:08:27 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0