nice price

har du någonsin varit så arg på din hund att du nästan hängde dig i ditt egna lakan? en hund som står och gnäller halv nio på morgonen är inte nådigt. inte nog med det så visade det sig att hon hade rännskita. så det var bara att tvätta henne i rumpan också. myspys. men det var ju inte hennes fel. var bara jävligt less och trött. stackars elvis.

anyways... kom nyss hem från stan. jag och mamma har shoppat lite. jag fick med mig ett par handskar att ha på balen, en kavaj som jag kanske ska ha på studenten, ett rouge och en ansiktsrengöring.

om en och en halv timme ska jag åka och hämta upp carro, då drar vi till stallet. dressyr är det som står på schemat. undra vilken kuse man ska kämpa på idag då.. någon rolig hoppas jag.

sen ikväll har man fått en vip-inbjudan till nån lokalfest i stan. 20:- för öl/cider och 30:- för en tequilashot (6cl). där kan vi snacka om nice price!




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0