men tjena're mittbena!

det är nästan så att jag skäms. till och med hanna gustafsson(!) har hunnit skriva TVÅ(!) inlägg medan jag har haft min icke-förvarnande "bloggpaus". but now i'm back on track fellows!

vad har hänt sen sist? joo det ska jag tala om! ..i punktform.  gyyyd vad jag älskar punkter. punkt. punkt. punkt.


♥ hyrt häst (lillkalma, som kanske inte var på sitt bästa humör haha, men söt :))
♦ tvättat en bil i biltvätten för första gången
♦ sökt massa (fem för att vara specifik) sommarjobb

♦ köpt present åt en vän som fyller år på lördag
♦ varit på maskerad
♦ rensat (allt från kläder till smink) och städat
♦ sjungit singstar till rösten förvann
♦ fått påskägg :))

har säkert glömt nåt, men jag tycker att det blev en ganska bra resumé.



Hanna

Mohaha! ;')

2009-04-16 | 21:45:33 | http://hannagsson.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0