kvällen igår...

... var under alla förväntningar. höjdpunkten var väl när vi fastnade i hissen. och då är det illa. träffade sophie också :)<3
jag, anna och amanda drog iaf halv 12. första tanken var att vi skulle dra till nån krog. men amanda gick hem och jag köpte en subwaymacka och tog sedan bussen hem. satte mig i sängen och kollade på världscupfinalen i hoppning från las vegas samtidigt som jag vräkte i mig hela mackan. läste lite ur När jag hör din röst. sedan somnade jag som den lilla gris jag är.

nu chillar jag bara till ikväll då jag och anna ska chilla tillsammans.


so long!



Anna

haha ja, tänk om vi hade behövt sitta i den där hissen hela natten!!:O haha



chill,chill:))

2009-04-18 | 18:10:04 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0